En blogg för alla Lovatics!

Direktlänk till inlägg 26 december 2011

Demi är på Disney Chanel

Av demilover - 26 december 2011 15:48

Efter sitt offentliga sammanbrott och vistelse på rehab förra året, har Demi varit väldigt öppen om sin bulimi och nu är hon förbannad på sin förra arbetsgivare Disney. Orsaken till Demis ilska är ett avsnitt ur Disney-serien "Shake it up", där en av karaktärerna säger "Jag skulle äta upp dig, om jag åt"

"Jag finner det roligt hur ett företag kan förlora en av sina skådisar på grund av pressen av ÄTSTÖRNINGAR och fortfarande skämta om den sjukdomen #nice", twittrade Demi. Senare la hon till: "Är det bara jag eller blir skådisarna [på Disney Chanel bara SMALARE och SMALARE...Jag saknar de gamla dagarna med RAVEN och LIZZIE MCGUIRE".

Hur som helst, som den starka kvinnan Demi är, fick hon sin vilja igenom. Disney svarade snabbt: @ddlovato-vi hör dig & drar tillbaka båda avsnitten så snabbt som möjligt för att omvärdera dem"

Källa: demilovelovato.blogg.se

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av demilover - 12 februari 2012 10:52

Igår twittrade Demi den här bilden och skrev: Thank you SO much Nine Zero One salon for my new locks!! How do you guys like the new look?? :)   ...

Av demilover - 11 februari 2012 13:34

 

Av demilover - 5 februari 2012 17:03

   

Presentation


Hej och välkommna till min fanblogg om den talangfulla Demetria Devonne Lovato!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är din favoritlåt från Unbroken?
 All Night Long
 Who's That Boy
 You're My Only Shorty
 Together
 Lightweight
 Unbroken
 Fix A Heart
 Hold Up
 Mistake
 Give Your Heart A Break
 Skyscraper
 In Real Life
 My Love Is Like A Star
 For The Love Of A Daughter
 Skyscraper (Wizz Dumb Remix)
 Alla låtar
 Jag har igen favorit

...

Länkar

..

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Visitors

free counters

Kategorier

Arkiv