En blogg för alla Lovatics!

Alla inlägg under maj 2011

Av demilover - 17 maj 2011 20:37

Jag vill gjärna att ni kommenterar mera alla läsare! Hoppas ni fortfarande har intresse av att läsa på bloggen? Men kommentera mera!  


 

Av demilover - 10 maj 2011 15:29

Är jätte glad, längtar så jätte mycket!


Källa:Demilovelovato.blogg.se


Av demilover - 10 maj 2011 14:42

När man läser ett sånt fint inlägg så är det svårt att inte fortsätta blogga.   

Tack så mycket Bästis! Hoppas jag får tillbaka mina gamla besökare.   

FÖRLÅT så mycket att jag har varit SÅÅÅÅ oaktiv men det har varit så mycket annat att gjöra! Ska försöka fortsätta blogga (ungefär) som förut!


:)

Av demilover - 10 maj 2011 09:54

Vi har redan haft kusin vitamin nu blir det "Bästisvitamin!" jag ska inte göra något men jag kanske (om jag får för DemiLover) göra en design! Nu slänger vi in lite bilder på Demi<3


Vet att du gillar denna bild (Demilover gillar den)


Och du sa att du älskade den hära outfiten!<33


Ohohoh..... DemiLover vi vill ha tillbaka dig på bloggen, na na na!

Snälla snälla!


//Bästisen/Selenalover

Presentation


Hej och välkommna till min fanblogg om den talangfulla Demetria Devonne Lovato!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är din favoritlåt från Unbroken?
 All Night Long
 Who's That Boy
 You're My Only Shorty
 Together
 Lightweight
 Unbroken
 Fix A Heart
 Hold Up
 Mistake
 Give Your Heart A Break
 Skyscraper
 In Real Life
 My Love Is Like A Star
 For The Love Of A Daughter
 Skyscraper (Wizz Dumb Remix)
 Alla låtar
 Jag har igen favorit

...

Länkar

..

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Visitors

free counters

Kategorier

Arkiv